Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

BioWare potwierdziło premierę Mass Effect: Andromeda na początku 2017 roku
Studio BioWare oficjalnie potwierdziło informację, która właściwie nie powinna być niespodzianką dla osób uważnie śledzących wydarzenia wokół gry Mass Effect: Andromeda, czwartej pełnoprawnej odsłony bestsellerowej serii Mass Effect. Aaryn Flynn, dyrektor generalny kanadyjskiego BioWare, wyjaśnił w poście na oficjalnej stronie internetowej rzeczonego tytułu, że choć projekt zdecydowanie zmierza we właściwym kierunku, potrzebuje więcej pracy, aby stać się „wszystkim, czym może i powinien być” (a więc: godnym następcą zamkniętej w 2013 roku trylogii). Dlatego finalny produkt zadebiutuje na początku przyszłego roku. Na całe szczęście obsuwa mieści się w przedziale podanym w marcu na konferencji Morgan Stanley Technology, Media and Telecom Conference przez dyrektora finansowego koncernu Electronic Arts, więc tym razem obeszło się bez niemiłych niespodzianek. Jeśli odstawić na moment oficjalne stanowiska i deklaracje, niewykluczone, że ta raczej nieduża obsuwa ma mniejszy lub większy związek z ostatnimi odejściami z ekipy BioWare. Dla przypomnienia: od końca ubiegłego roku szeregi kanadyjskiego studia opuścili Cameron Harris, starsza edytorka, Chris Wynn, starszy dyrektor ds. rozwoju, oraz Chris Schlerf, główny scenarzysta.

Dyrektor generalny BioWare zapowiedział również, że z całą pewnością dowiemy się więcej o Andromedzie podczas konferencji Electronic Arts na tegorocznych targach E3 (czyli 12 czerwca o godzinie 22:00 czasu polskiego).

W poście pojawiło się również kilka raczej PR-owo brzmiących zapewnień (czyt. ogólniki), z czego żadne w zasadzie nie stanowi nowości. Mowa w nich o największej w historii serii wolności w eksploracji i dowolności w stylu grania, całkowicie nowych planetach do zwiedzenia (co rozumie się samo przez się, skoro przenosimy się do galaktyki oddalonej o około 2,5 miliona lat świetlnych od Ziemi), a także silniku Frostbite, dzięki któremu deweloperzy mogą zaoferować graczom lepsze doznania w zakresie grafiki, rozgrywki i fabuły.

Źródło:
"Meehow" - GRY-OnLine
Klemens
2016-05-11 19:38:28
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow